بازاریابی یعنی معرفی مشتری و شناساندن محصول به او طوری که ضمن برپایی حس خوشنودی در او، نهایتاً فرآورده مارا بخرد.
بازاریابی یعنی برپایی تصویر مثبت در ذهن مخاطبین و مشتریان.

بازاریابی تلفنی چیست؟
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که فروشنده از تلفن بهره گیری میکند لغایت با مشتریان پیوستگی پایدار کرده و او را ترغیب به خرید کند.
حدود ۸۷ درصد اطلاعاتی که هر فرد از پیرامون خود دریافت میکنداز طریق چشم و حس بینایی است. ۹ درصد از راه صدا و حس شنوایی و ۴ درصد بقیه از راه حس بویایی و لامسه و دیگر دانستن است.یعنی برای جلب توجه مشتری در فروش تلفنی عملاً به ۹۱ درصد از حواس او دسترسی نداریم.

در ارتباطات کلامی ۳ عامل بنیادین دخیل هستند:
حرکات ما هنگام سخن گفتن ، کلماتی که کاربرد میکنیم و اراده و لحن صدا.
تحقیقات اثر دیتا که حرکات ۵۵ درصد ، کلمات ۷ درصد و اراده صدا ۳۸ درصد در پیوستگی کلامی مؤثر هستند.
در بازاریابی تلفنی تنها ۴۵ درصد از سه عامل بالا را در پسندیدن داریم به همین انگیزه بازاریابی تلفنی پیشه چندان سهولت نیست.

حرکات و زبان بدن
۵۵%
آهنگ و لحن صدا
۳۸%
کلمات
۷%
پس باید در مکالمه آهنگ صدای نکوداشتن داشته باشند و مشتری را جلب کنید.نمونه متن مکالمه بازاریابی تلفنی برای تمرین خوب گفتگو کردن توصیه می شود صدا خود را اثناء صحبت با مشتری ضبط کنید و سپس دوباره گوش دهید. البته من کسی را سراغ ندارم که از صدای خودش خوشش بیاید

هزینه تعویض نمایشگر گوشی‌ های هوشمند تاشدنی بازار چقدر است؟

جواب دادن تلفن همراه با پا!!

با اپلیکیشن FLOATNOTE، صحبت کنید و یادداشت بردارید

بهترین زمان برای تماس تلفنی با مشتری احتمالی – اصول مذاکرات تلفنی فروش

آموزش بازاریابی تلفنی : تکنیک های بازاریابی تلفنی که باید بدانید تا فروش موفق تلفنی داشته باشید

سه مدل جدید آیفون به زودی عرضه می شود

آداب مکالمه با تلفن

بازاریابی ,تلفنی ,درصد ,صدا ,حس ,مشتری ,بازاریابی تلفنی ,درصد از ,و اراده ,از راه ,بازاریابی یعنی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


مطالب اینترنتی نت وب برنامه نویسی navaamoozesh دعانویس صبی ایران 09016408686 سکته قلبی الکامپ servicesiran Betty's info rama
دزدگ