بازاریابی یعنی معرفی مشتری و شناساندن محصول به او طوری که ضمن برپایی حس خوشنودی در او، نهایتاً فرآورده مارا بخرد.
بازاریابی یعنی برپایی تصویر مثبت در ذهن مخاطبین و مشتریان.
بازاریابی تلفنی چیست؟
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که فروشنده از تلفن بهره گیری میکند لغایت با مشتریان پیوستگی پایدار کرده و او را ترغیب به خرید کند.
حدود ۸۷ درصد اطلاعاتی که هر فرد از پیرامون خود دریافت میکنداز طریق چشم و حس بینایی است. ۹ درصد از راه صدا و حس شنوایی و ۴ درصد بقیه از راه حس بویایی و لامسه و دیگر دانستن است.یعنی برای جلب توجه مشتری در فروش تلفنی عملاً به ۹۱ درصد از حواس او دسترسی نداریم.
در ارتباطات کلامی ۳ عامل بنیادین دخیل هستند:
حرکات ما هنگام سخن گفتن ، کلماتی که کاربرد میکنیم و اراده و لحن صدا.
تحقیقات اثر دیتا که حرکات ۵۵ درصد ، کلمات ۷ درصد و اراده صدا ۳۸ درصد در پیوستگی کلامی مؤثر هستند.
در بازاریابی تلفنی تنها ۴۵ درصد از سه عامل بالا را در پسندیدن داریم به همین انگیزه بازاریابی تلفنی پیشه چندان سهولت نیست.
حرکات و زبان بدن هزینه تعویض نمایشگر گوشی های هوشمند تاشدنی بازار چقدر است؟ با اپلیکیشن FLOATNOTE، صحبت کنید و یادداشت بردارید بهترین زمان برای تماس تلفنی با مشتری احتمالی – اصول مذاکرات تلفنی فروش آموزش بازاریابی تلفنی : تکنیک های بازاریابی تلفنی که باید بدانید تا فروش موفق تلفنی داشته باشید
۵۵%
آهنگ و لحن صدا
۳۸%
کلمات
۷%
پس باید در مکالمه آهنگ صدای نکوداشتن داشته باشند و مشتری را جلب کنید.
درباره این سایت